en vecka i paradiset

Jag har haft en helt underbar vecka i Grekland, och har lovat att rapportera med text och bild. Så here you go!
Det var jag och min kusin Jenny som drog till Kreta. Vi hade ett helt perfekt hotell som låg 80 meter från havet, vars vatten var helt klart och botten enbart sand. Inga äckliga djur eller sjögräs.

Jag och Jenny var ute efter en resa med sol, bad och fest. Det blev lite mindre av det förstnämnda och mer av det sistnämnda, men lite bruna är vi ändå :P (Även om mina ben fortfarande bländar blinda...) Den roligaste natten/morgonen kom vi hem 08:30. Då hade vi avslutat med ett dopp i havet och bevittnat en romantisk soluppgång, det vackraste jag sett. Att det fanns grekiskt blod med i vattnet tänker jag inte förneka ;)

Vi har träffat så sjukt roliga människor och njutit av varenda sekund av semestern. Maten var också härlig, tsatzikin är ju helt underbar, jag höll seriöst på att föräta mig av det! Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva här... Så jag lägger upp lite bilder, så kan jag berätta lite mer snaskiga detaljer för de som är nyfikna ;)


Kommentarer
Postat av: André

Ser fram emot alla smaskiga detaljer!

2010-08-13 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0