Back on track

För första gången i mitt liv gillar jag att gå runt och pyssla och städa i lägenheten. Det är helknasigt med tanke på att min lägenhet brukar se ut som något som bombats under en längre tid. Denna nyfunna lust att städa beror på att jag längtat som bara den efter min egna lägenhet.

Visst har det varit mysigt att bo hemma hos mamma och pappa, men jag blir galen av att inte få bestämma allt själv. Därför värdesätter jag min tidigare försummade lägenhet högt. Jag mår mycket bättre när det är städat.

Det är så härligt att vara tillbaka i Pite. Att komma tillbaka till vardagen tillsammans med Rockan. Jag tycker till och med att det ska bli underbart att börja skolan. Inte bara för att klassen är störtskön, utan för att jag vill plugga. Jag vill göra något meningsfullt, utvecklas.

Jag har tagit lite bilder för att visa exakt hur väl jag och Rockan har anpassat oss efter Bäckislivet igen :)

Jag och myspojken tar en lång sovmorgon...


...och förlänger den med frukost på sängen!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

åååh ni är så fina! saknar er! puuuussss!!!!

2010-08-30 @ 16:01:23
Postat av: Emma

Vi saknar dig också! Du måste hälsa på oss någon dag snart :)

PUSS!

2010-08-30 @ 16:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0