Äntligen bilder!

Jag veeeet att jag bara är två veckor sen med de utlovade semesterbilderna. jag kan inte göra annat än att använda mig av en sliten replik som funkar i alla lägen: bättre sent än aldrig!

 
På väg mot paradiset! Jenny poserar med sin jävla tantkudde...


Första kvällen gick vi till en bar för att ta en drink. Skitmysigt ställe, vi gick dit nästan varje kväll för att ta en fördrink :)


Vi drog till Rock café - baren jag besökte tre år tidigare med Emelie. Det var precis lika roligt som jag mindes, och grekerna var lika heta ;)


Turistbilden är ju ett måste. Vi gick till en restaurang som låg vid havet och som gjorde världens godaste (Jo, Simon!) Carbonara.


Flera morgnar när vi kom hem från partajandet tog vi oss ett nattdopp. Underbart!


Vi prövade en annan nattklubb - Sky bar. Tyvärr var det i slutet av vår vecka, annars hade vi gått dit fler gånger. Grymt kul hade vi!


Bilden är tagen från vår balkong. Vi hade bara 80 meter till havet. Riktigt nice :)


Havet var galet fint, helt klarblått vatten!

Tyvärr har vi inte tagit så många fler intressanta bilder. Vi tog inte många bilder ute på nattklubbarna, då var vi upptagna med att ha kul. Men ni kanske förstår ändå (trots pensionärsbilderna) att vi hade en grym jävla resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0