Skön söndag

Med solen i fokus pirrar hela jag av vårkänslor. Jag och Julia tog en långsam härlig promenad och njöt av den ljumma luften. Hade inte snön legat i drivor på sidan av vägen skulle jag ha trott att vi var på väg till havet för att ta ett dopp.

Men lite balkongssolning var också helt okej, Rocky fick också sola sig lite. Nu sitter jag och väntar på Sandra. Vi ska spela kort, se på Save the last dance och senare söndagsfika hos min ovan nämnda promenadkompis. Och inget jäkla städande idag, vårstädningen är redan avklarad. Som inlägget heter, skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en helt underbar söndag.

2010-04-11 @ 18:49:51
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com
Postat av: Anna

Vadå, hon spanar ju in mitt svalg ser du väl ;)

2010-04-11 @ 20:30:40
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Jo, den var allt skön!

Anna: Är det därför hon ser så oentusiastisk ut? :P

2010-04-11 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0