Kaffe, choklad och storkillen

Jag och Sandra gjorde ett trevligt avslut av den långa redaktionsdagen igår, vi köpte godis, spelade kort och såg på Save the last dance 2. Den var faktiskt bättre än jag kom ihåg, tråkigt bara att den ska vara en fortsättning till första filmen. Ingen kan ju slå Julia Stiles.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och äter upp resten av chokladen. Brynte kommer strax, så ska vi arbeta lite med B-uppsatsen. Jag ska försöka övertala henne att spela ett parti kort också - jag tror att jag håller på att bli beroende!

Jag bjuder även på en bild på Stor-Rocky, som inte längre får plats på sin favoritplats :P

Nu måste han ta stöd på skrivaren för att inte trilla ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0