Grillfest

Trots snöovädret dammade jag, Anna och Johan av grillen och gjorde premiär. Det var hur gott som helst! Jag som avgudar grillad fläskkarré var i sjunde himlen när den serverades med klyftpotatis och bearnaisesås. Det var Johan som var Grillmaster, jag stod för klyftorna som faktiskt blev ganska perfekta. Anna stod för den goda salladen :)

 

När vi avnjutit vår grillpremiär kom André och Brynte förbi. Vi skulle egentligen vidare till Challenge, men vi hade det så trevligt hos Anna, så där stannade vi kvar! Det vattnas i munnen bara jag tänker på gårdagens måltid, grillning snart igen!

Jag och Rocky laddade inför en helkväll!

Grillväder

Grillmaster

Sjukt vad gott det var!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad snygga ni var! You're the best! <3

2010-04-18 @ 22:36:18
Postat av: Emma

Vi hade det skitskoj! Synd bara att vi inte hade världens bästa Dennis med oss! Hur hade han det igår? :)

2010-04-18 @ 23:22:02
Postat av: Brynte

Haha, va hände med dom snygga dubbelhands-bilderna jag tog på dig ;)



Värd kväll gånger allt!

2010-04-19 @ 16:59:07
URL: http://lillpippin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0