Glad påsk!

Just det! Njut riktigt ordentligt av dagen, det ska jag göra, även om jag "bara" har Rocky att umgås med. Jag har ätit en äkta Påskmust-frukost och ska knalla iväg mot Willys strax för att inhandla påskmat. Jag kommer att ha Vol au vent med kantarellstuvning, potatisgratäng, grillade kycklingklubbor och en lyxig sallad på min påskbuffé. Inte fy skam :)

Sen ska jag också storstäda min lägenhet. Verkligen storstäda, det blir mycket mysigare att vara här då. Det blir säkert någon bra film framåt kvällen också, då jag hugger in på mitt påskägg. Jag har ju över 100 filmer att välja mellan :)

Jag har sagt det förut, men säger det igen: GLAD PÅSK! :D


mm, gott med äggmacka! :)

Rockey vet att han inte får vara på bordet när jag äter, så han försökte tjuvkika över kanten xD

Han vill alltid krypa in under täcket när jag ska bädda. Det finns verkligen ingen sötare än han! <3

Kommentarer
Postat av: Vanessa

GLAD PÅÅÅÅSK! åh han är så himla fin lilla Rocky, vilken tur att just han ger dig sällskap!:) kram till er båda

2010-04-03 @ 14:17:32
Postat av: Emma

Han blir ordentligt bortskämd nu under påsken! Jag hittade inga kycklinghjärtan på ICA, jag ska traska till Willys i dagarna och leta! Ha en superfin dag :) Stor kram!

2010-04-03 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0