Finfrämmat

Det känns skönt att Thailands idyll lämnat tillbaka mina älskade Simon&Sofia. För att fira detta hade jag pyntat deras lägenhet lagom till hemkomsten; hängt upp ballonger, klistrat upp en bild i badkaret på mig och lagt fram hembakade kanelbullar och mockarutor (kärleksmums).

För att fortsätta firandet kom vännerna med stort V hem till mig på middag ikväll. Vi hade det lika trevligt som alltid, skratten vibrerade på Bäckis.

Fina!

Miss DuMas dip, som man skyfflar upp med Nachochips.

Morotskakan var mycket uppskattad!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är helt FANTASTISK som ordnade detta! Och gott var det, ska nu skrivas in i min receptbok ;)

2010-04-18 @ 16:43:45
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag gör bara sådant till fantastiska människor! :D Kul att du gillade det, jag längtar som bara den till thai-aftonen ;)

2010-04-18 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0