balkonghäng

Jag och Anna begav oss ut i den halvvarma luften för att hämta ut en bok på bibblan och sedan handla lite på Kvantum. På vägen hem fick vi syn på Dennis, som slog följe med oss. Eftersom solen börjat värma på riktigt bra, bestämde sig Piteåmaffian att chilla på Bäckisbalkongen. Yeah!


Rocky gillar att strosa omkring på balkongen!

Vi bestämde att jag ska bli rap-artist. Ni tittar just nu på mitt första skivomslag. Vi ska klippa in en keps på mig, en DJ som scratchar och en betongvägg med graffitti i bakgrunden. Debutalbumet ska heta Emma in the hood.


Min manager Anna.

Min personliga paparazzi!

Och mitt mentala stöd. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Brynte

Kan du inte heta Emma in the mood istället? Hehe. gick det bättre å få på han selen nu? ;)

2010-04-14 @ 15:54:57
URL: http://lillpippin.blogg.se/
Postat av: Vanessa

åh vad härligt det såg ut för lilla Rocky! går det bra att ha sele på honom? jag kan nog ha en sån rygg/mag sele som du kan få, om jag hittar den. Tänkte om han kanske tycker det är obehagligt att ha nånting tajt runt halsen. Om han reagerar på det? såg sjukt härligt ut iaf:) hihi

2010-04-14 @ 19:18:43
Postat av: Emma

Haha, tack för tipset Sandra! Det speglar nog en del av min personlighet ;) Bättre? Jag tyckte att det gick bra första gången..



Vanessa, det går faktiskt rätt bra med selen, han är ju en rocker. Men jag tar väldigt gärna emot en sådan rygg/mage-sele, vill ju att han ska ha det så bekvämt som möjligt :) Och han trasslar in sig väldigt lätt med denna. Du är så snäll! :)

2010-04-14 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0