5 timmars underhållning

Tre av mina härliga vänner kom hem till mig ikväll för att spela lite spel. Naturligtvis inledde vi med Monopol, vilket visade sig vara rätt dumt. Jag blev av med titeln Obesegrad mästare, numera är Anna storpampen i det pengafixerade spelet.

Trots förlusten var jag på gott humör när vi plockade fram Rappakalja. Ett riktigt roligt spel som flera gånger fick oss att kippa efter luft över bordet. Magmusklerna har fått sig en rejäl omgång efter allt skrattande. Efter  avslutade vi med en omgång Hjärter, vilken jag vann. Då fick jag i alla fall vara herren på täppan i något spel, ordningen återställd!

Tusen tack kära Dennis, Anna och Johan. Sådana här kvällar är guld värda, och imorgon blir det grillning och Challenge - härligt!

Anna räknar sin förmögenhet

Johan In Da House!

Rocky ville gärna vara med och spela

Dennis ger sitt Evil Eye till fotografen. Undrar vad han skriver...


Gosepottan ville ha översikt på spelandet.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud så stor Rocky har blivit. kram

2010-04-18 @ 10:14:10
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com
Postat av: Emma

Jo det har han allt, gullungen! :)

2010-04-18 @ 12:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0