Medömkan efterlyses!



Why me?! Jag sköter mig och tar inga droger, går i skolan och är snäll mot gamla tanter. Varför är det då jag som ska ligga och hulka i en toalettstol en hel natt? Livet är orättvist!

De få timmar jag lyckades sova blev jag hemsökt av feberliknande drömmar. Jag kommer aldrig drömma så sjuka drömmar igen. De innehöll allt från arga elefanter till läskiga grannar... Jag vaknade i alla fall på mitt toalettgolv vid sjutiden och tyckte att jag var den ynkligaste varelse på denna jord.

Och jag skulle uppskatta om ni också kunde känna så, och kanske skicka en liten, "Åh, stackars Emma"-hälsning, så att jag i alla fall kan känna mig som en omtyckt liten ynkling!

(Dagens ros till Anna, som handlade coca-cola till mig, tack gumsan!)




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack Emma, du är en så himla fin vän! Mamma ringde för en halvtimme sedan och berättade att Zorro nu är i hundhimlen, och det känns så jävla tungt :(

Det är svårt att förstå hur mycket man kan älska en hund...

2009-10-15 @ 16:26:05
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: jamsen

var du bakis?

2009-10-17 @ 14:26:43
Postat av: Emma

Nää, fröken! Då hade jag inte tyckt så synd om mig själv. Det var nån skit jag ätit tror jag.. :(

2009-10-17 @ 14:29:04
Postat av: emsegumsan

haha erkänn att du druckit liite för mkt?

2009-10-17 @ 14:29:20
Postat av: jamsen

ajdå...okajrå. du får min medömkan. stackars lilla emma.

2009-10-17 @ 14:30:41
Postat av: Anonym

haha, vafan postade du det inlägget i emsegumsans namn? :P



Tack! Nu känns det bättre :)

2009-10-17 @ 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0