Sten sax påse!




Alla som känner mig vet att jag älskar Sten sax påse! Jag fick en väldigt glad överraskning när jag häromdagen fick reda på att spelet finns på msn! Jag tvekade inte en sekund utan bjöd in mina kompisar att spela!


Jag tog det lyckliga beslutet att skicka en förfrågan till Vanessa, eftersom vi brukar köra det i skolan på blodigt allvar. Det är det bästa jag har gjort. Jag skrattade så mycket åt hela upplägget och de fula bävrarna som spelar, att jag fick kramp! Jag var tvungen att ringa upp henne, vilket resluterade i att båda två fick andnöd och sa inte ett enda ord i telefonen, bara skrattade!


Eftersom jag vill unna alla mina vänner (till och med mina ovänner), så lägger jag ut länken här! Knock yourself out!  http://www.live.msn.se/messenger/#/News/


Kommentarer
Postat av: Vanessa

HAHAHA åh herreguuuud det var så galet roligt! Just det där när du ringer och vi börjar asflabba så vi knappt kan andas är ett himla roligt minne att plocka fram. Skrattar högt o länge direkt jag tänker på det,HAHAHA!:)



Sen är det FANTASTISKT roligt att jag slog dig med 5-0 alldeles nyss också. Nu får du börja akta dig Emma, Vanessa har börjat tänka taktiskt!

2009-10-15 @ 18:00:54
Postat av: Emma

Jag kan erkänna att jag underskattade dig! Men jag ska träna mina knytnävar hårdare än Rambo gör för att komma i sten sax påse-form!

Så, watch out biatch!

2009-10-15 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0