Skrattfest i Piteå

Herregud vilken rolig dag den här har varit! Jag har träningsvärk i såväl magen som kinderna efter allt skrattande.

Försök hålla dig för skratt när du får höra att när Sandra tuggade tuggummi självsäkert och sa lugnt: "Jag kommer inte att spotta ut tugg..." Och i den sekunden spottar hon ut tuggummit rakt ner i knät! Men håll dina hästar! Vänta med skrattanfallet till efter videoklippet!

Min kära Nicole fångade tyvärr inte tuggummiincidenten på bild, men sekunden efter att våra anfall brakade loss hade hon videokameran redo.
Så mina damer och herrar:
Skrattfest i Piteå!







Och som om det inte vore nog, hände det konstant roliga saker idag, en helt knasig dag! Hur kul får man egentligen ha det? Om det gäller samma sak med skratt som med tårar, att man bara har ett visst antal i livet, ligger jag risigt till. Då har jag en tråkig pension att se fram emot.. För med mina superduperunderbaravänner kommer jag aldrig att sluta skratta!

Här är en till händelse som lockade till ett hjärtligt skratt (från min sida i alla fall). Jag och Anna tog en liten promenad på kvällen och möter Danne, som berättar om hur han blev stoppad av en civilpolis, misstänkt för inbrott.

Vi börjar spåra ut och jämför hans upplevelse med "Cops" och ser framför oss hur han blir arresterad med händerna bakom ryggen. Vi går ännu längre och börjar identifiera oss med olika sorters typer i serien (naturligtvis var jag hjälten!). Jag slänger ur mig (helt obefogat) att Anna skulle vara den prostituerade white-trashkvinnan som alltid finns med, och att hon skulle bli arresterad.

Då missförstår Danne kommentaren och frågar seriöst: "Va?! När hände det?"
Anna, se upp så att du inte sänder ut fel signaler! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, varsågod! ;) Menar du att du ska hänga ut mig mer än som "prostituerade white trash-kvinnan"..?

2009-10-02 @ 11:18:29
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emsegumsan

I'm just getting started ;)

2009-10-02 @ 11:30:45
Postat av: Lillpippin

FORTFARANDE var det som så att jag sa att jag KOMMER att spotta ut det, för att det var så jäkla halt! HALT. DET VAR ETT OVANLIGT HALT TUGGUMMI!

2009-10-02 @ 12:16:10
Postat av: jamsen

haha det är alltid lika roligt att höra dig asgarvaXD schysst att hon fick vara whitetrashkvinnan, haha.

2009-10-02 @ 12:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0