Sexparty!

Hej och hå, nu var det dags för det årliga sexpartyt! Sexkonsulenten Maria hade tagit med sig alla sorts sexleksaker man kan tänka sig (och även sådana man inte kan tänka sig...).
Vi knödde in oss tio stycken i min lilla etta, och var förberedda på en dunderkväll!

Hon berättade anekdoter om allt från pinsamma krogragg till helt bisarra sexsituationer. Hon är störtskön och bjöd gärna på sig själv och alla sina erfarenheter. Det var helt omöjligt att inte skratta när hon visade med hela sitt kroppsspråk vad hon pratade om. 

Alla leksaker skickades runt så att vi fick känna och klämma. Vi satte vibratorn mot näsan för att känna och efter det hade alla kunnat skära av sig den utan att det kändes. Vi höll igång länge!

Det var en riktigt rolig kväll, och jag längtar redan till nästa års dos av det berömda sexpartyt!
Min favoritlåt "Bra vibrationer" har nu fått en mycket trevligare innebörd ;)







Kommentarer
Postat av: Vanessa Prinsessa

Och självklart vill ju alla veta, vad som numera ligger i ditt nattduksbord Emma. VAD KÖPTE DU? SÄG!!?:D

2009-10-04 @ 13:32:27
Postat av: Emsegumsan

Jag vill inte förstöra den sexuella mystiken runt mig, ni måste ju få fantisera ihop lite själva ;)



Men jag kan säga så mycket att efter min inköpslista kommer jag att vara gladast i skolan! :D

2009-10-04 @ 14:58:19
Postat av: Jannica

hahaha erkänn att du köpte bävern?XD

"bra vibrationer" haha.

2009-10-05 @ 11:03:31
Postat av: Emsegumsan

Haha, hur gullig jag än tyckte att bävern var, så blev det inte den!

Skulle inte kännas helt rätt att förespråka tidelag xD

2009-10-05 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0