Rockstjärna för en dag

Jag tror att jag talar för alla när jag säger att jag är sämst i världen på att sjunga. De få gånger jag faktiskt sätter en ton är ren tur!
Men ändå trotsade naturens parodi till sångfågel reglerna och producerade en singel! Och det blev min älskade Tusen och en natt!

Jag måste faktiskt säga att med ett program som effektivt rensar bort falska toner, en alldeles egen skivproducent och en stöttande publik bestående av André och Sofia (som asgarvade i bakgrunden) gick det helt okej! 

Nu har jag låten som ringsignal, och jag tror att jag gör världen till en lite roligare plats tack vare den. Varje gång någon ringer till mig lockar signalen till skratt. (Ja, jag är väldigt medveten om att det är hånskratt, men det bjuder jag på). Det blev dock lite pinsamt när det ringde och jag stod mitt i kön på ICA och inte hittade mobilen i väskan.. många undrande blickar fick jag minsann..

Jag förväntar mig härmed en specialbehandling av inte bara mina nära och kära, utan av hela min omgivning. Jag är ju trots allt en superstar-to-be!
                          
                                            
Work in progress                                                                          


Här håller jag på att skapa musikhistoria!   
Här håller jag på att skapa musikhistoria!                       



Simon aka DJ Big ass!


Kommentarer
Postat av: Vanessa Prinsessa

Nåååå lägg upp en länk till låten då! NU! Fyfan, jag har redan börjat skratta:)

2009-10-01 @ 21:49:17
Postat av: Emsegumsan

Haha, you wish ;) Tanken har slagit mig, men varje gång har jag insett att det vore nog ingen smart idé att föreviga mitt "konstverk". Jag vill inte att någon framtida arbetsgivare ska få tag på den ;)



Men på måndag Vanessa, då ska du få höra på grejer!

2009-10-01 @ 22:32:30
Postat av: Niccan

HAHAHA, som jag skrattar ihjäl mig. Jag kan se det framfr mig när du står å handlar. Med tanke på hur jag reagerade när jag hörde den ;)

2009-10-01 @ 22:39:34
Postat av: jamsen

hahaha oj. jadu. kan du så kan fanimej jag bli rockstjärna. och vad var det för program som tog bort alla falska toner? skillat program som tar bort alla dina falska toner;) haha jag vill höra!!

2009-10-01 @ 22:42:44
Postat av: Gustav Svensson

Jag håller fullständigt med dig om att du är världens sämsta sångerska!!! Kul blogg ;)

2009-10-04 @ 15:31:16
Postat av: Jenn

Jag älskar dig, Emma! Du är min idol!

2009-10-04 @ 19:48:02
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com
Postat av: Emelie

Emma, jag vill höra denna berömda cover:D

2009-10-08 @ 13:55:17
Postat av: Emsegumsan

haha, det kan jag lova dig att du ska få göra!

2009-10-09 @ 12:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0