Pinsamt värre!





Jag har en egenhet att alltid göra bort mig... och det gjorde jag Big time i fredags! Vi hade en grymt rolig och lyckad förfest hos Anna. Där var Dennis, Sandra, värden såklart, och en flaska Minttu; grym kombination! Vi drog till kåren när vi såg lagom i kors, ungefär vid tolvtiden.

Kåren var i alla fall värdelös. Lite folk och ett helt tomt dansgolv. Vi svängde våra lurviga en liten stund, men när låten jag önskade, Tusen och en natt, aldrig spelades gav jag upp. (Jag kom på sen att det var hårdrockstema...)


Jag och min kära Sandra bestämde oss för att få något att äta, och styrde våra steg mot Shell. På vägen träffade vi tre roliga killar som ville att vi skulle visa vägen till Kalles. En av dem började prata om att de kom från Sundsvall och precis hade fått skivkontrakt och var lite av kändisar i Jazzens värld.


Dum som jag kan vara ibland (jag skyller på Minttun), köpte jag allt med hull och hår och var superimponerad. När vi hade tackat nej till ett Kallesbesök och skilts åt, frågade Sandra om jag inte fattade att de skämtade och att jag blivit blåst. Naturligtvis inte. Det var pinsamt, men jag ryckte på axlarna och tyckte att jag kommer aldrig att se dem igen, så skit i det!


Men det var inte riktigt sant. På väg ut från Shell såg jag en av dem, och tänkte att: "Nu Emma, nu kan du få din revansch!" Jag tänkte vara lagom cool och bara nicka lite kallt åt han. Men då fastnade jag med klacken i mattan och duns!



Jag låg på shells golv en decimeter framför killen och skämdes. Sandra kunde inte stå kvar, hon gick längre bort och dog av skratt. Men grejen var den, att jag satt ju fast! Min klack hade fastnat i ett av hålen i mattan, och jag fick mig inte loss... Jag fick helt enkelt be killen om hjälp att dra min sko ur mattan. Fan ta dig Sandra! Det här kommer du att få äta upp!


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHA XD vilken kväll. Jag har aldrig varit med om något liknande!! Och just att du sa "Jag kommer ändå aldrig att träffa dem igen" Jag skrattar bara jag tänker på det. Ber om ursäkt dock för att jag inte hjälpte dig upp. Hade som sagt inte en aning om att du satt fast. Undrade bara varför du satt kvar på marken :P

2009-10-12 @ 13:17:58
Postat av: Anonym

haha, det är lugnt! Men skulle du ramla i skogen och bryta benet - vänta dig då ingen hjälp från mig, inte!



Men nu hoppas jag verkligen att jag ALDRIG kommer att träffa dem igen!

2009-10-12 @ 13:22:04
Postat av: Anna

Tack :) Lite coolt också att jag tog den där bilden kl 12 idag, mitt på ljusa dan! :)

2009-10-12 @ 20:19:05
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Josse

HAHAH! Nae, stackare! MEn jag håller med dig Emma, jag skyller på minutun :P

2009-10-13 @ 13:00:09
URL: http://shopoholicer.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha snacka om att det är nåt bara du lyckas med Emma! :D

2009-10-13 @ 19:15:17
Postat av: Emma

Jag har fått höra detta xD

2009-10-13 @ 19:18:59
Postat av: Jamsen

hahaha fan vad kul. jag skrattar högt för mig själv här haha. du är helt underbar hahaha

2009-10-13 @ 20:59:27
Postat av: jamsen

hahaha fan vad kul. jag skrattar högt för mig själv här haha. du är helt underbar hahaha. och nej i ditt fall är det nog inte minttun haha

2009-10-13 @ 21:04:14
Postat av: Jenn

HA HA HA!!! Fan att jag missade detta. En äkta Emma Moment liksom.

2009-10-13 @ 21:42:28
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com
Postat av: Emma

Haha, tack för allt stöd! xD

Som tur är kan jag skratta åt det, men det var fan hemskt!

haha, "Emma Moment"?? :D

2009-10-13 @ 21:49:17
Postat av: Lillpippin

Haha. Du och dina grejer. Hur var det med kortet som glömdes kvar på Shell? Var skyller du på den gången? ;)

2009-10-14 @ 15:28:47
Postat av: Emma

Det vet du mycket väl, din tönt! :P

2009-10-14 @ 17:33:24
Postat av: Vanessa Sessan Prinsessan

hahahaaaaaaa fyfan Emma jag DÖR!!! jag ser hur du sitter där och kämpar med klackjävulen och Sandra drar iväg..hahahaaaaaaaaa jag får KRAMP!

2009-10-15 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0