Kvällar som behövs!

Igår kväll hade jag och Brynte en myskväll i den heliga fredagens anda. Vi bojkottade allt som hade med sprit och fest att göra, och satsade på en Will Ferell-kväll! (som jag upplyste er om i förra inlägget.)

I alla fall var det riktigt trevligt! Vi varvade asgarv med allvarliga diskussioner hela kvällen. Vi halkade in på de mest absurda ämnen... Det var som sig bör alltså!

När vi halkade in på ämnet sex, jag går inte in närmare på vad, uttryckte Brynte denna vänliga åsikt:
"Alltså, du är inte äcklig som person, utan det är dina åsikter som är äckliga!".

Och just som jag trodde att jag inte kunde känna mig lägre stående på denna jord utbrast hon senare när vi kollade på idol:
"Emma, du är rätt tondöv!". Jag hade inte ens sjungt, inte gjort någonting för att förtjäna dessa kränkande påhopp...

Jag försöker just nu att återhämta mig, och att inte hata mig själv alltför mycket för mina äckliga vanor eller min tondövhet...

Skämt åsido, väldigt trevlig kväll, tack Sandra! :)

Kommentarer
Postat av: Brynte

Haha. Du har glömt att lägga till att den andra mening är skapad av din journalistiska ådra som ger dig tillåtelse att ändra citat ;)



Kom just att tänka på våran fredags-suck. Haha. Probably the best suck (hahahahahaha) in the world :D

2009-10-24 @ 16:48:56
Postat av: Emma

haha, jag ger mig den rätten ;) Jag sätter bara det outtalade på papper!



Haha ja, det hände verkligen måmnga klockrena grejer den kvällen! Som när du sa att han pratade gulligt, just då var han knäpptyst och tittade dumt in i kameran xD

2009-10-24 @ 17:18:51
Postat av: Josse

BRYNTE? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHAAHHAHAAH!!!!!

2009-10-24 @ 17:45:50
URL: http://shopoholicer.blogg.se/
Postat av: Brynte

Just jäklar! HAHAA! Det måste ha varit det bästa reklamstunden i mitt liv. Herrejiiiisses.

2009-10-24 @ 22:11:33
Postat av: Jenn

Äcklig och tondöv, det spelar ingen roll Emma. Det är ju bara en del av din charm.

2009-10-25 @ 08:49:49
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com
Postat av: Emma

haha, en del av min charm? Tack Jenny, men jag vill inte veta resten av charmen då ;)

2009-10-25 @ 09:25:55
Postat av: jamsen

hahaha. den om åsikterna var grymt bra ju hah. låter som en trevlig kväll:)

2009-10-28 @ 14:02:04
Postat av: Emma

haha, ja trots att jag blev sågad ner till fotknölarna var det trevligt! :)

2009-10-28 @ 14:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0