Härliga höst!

Nu har jag hittat min höstälskling - skogen! Jag vet inte hur jag har kunnat missa grisberget, när jag bor så nära och verkligen saknat skog!

Jag har i alla fall de senaste dagarna utnyttjat den till fullo tillsammans med Sandra, Julia och Evelina. Hittills har vi bara känt för 3.5 kilometersrundan, men i veckan ska vi ge oss på halvmilen, misann!

Skönt att ha några medpromenerare att babbla med. Jag tycker i och för sig att det kan vara riktigt skönt att rensa tankarna genom att ta en promenad ensam, men mitt motto är; ju fler desto roligare!

Här kommer några härliga promenadbilder från hösten i Piteå, vilken jag myspyser i!




Dunderfin skog är det :D




Supergulliga Evelina, som vi tyckte såg ut som E.T i sin huva!
(bara formen, inte hennes söta ansikte!)


Skogsdrottningen själv!


Hösthopp!


Vi stötte på några gosiga hästar :)


Kommentarer
Postat av: Jamsen

hah jag gillar din hopp-bild;)

2009-10-13 @ 20:45:17
Postat av: Emma

Haha, det var den bästa av dem! Vissa såg helt sjuka ut xD

2009-10-13 @ 20:47:09
Postat av: Evelina

E.T, tack för den ;)Tur att du även la till att det inte var mitt ansikte:) Krya på dig!

2009-10-14 @ 16:03:34
Postat av: Josse

OBS! gå inte fel när ni går halvmilen, det gjorde jag och Emelie, vi tog den jobbiiiiiiiga backen upp och kom ner på samma ställe:P haha inte okej:P

2009-10-14 @ 21:12:42
URL: http://shopoholicer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, tack för förvarningen! Det hade kunnat sluta riktigt illa xD

2009-10-14 @ 21:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0