Filmstjärna för en dag

Nu när min korta och mindre framgångsrika rockstjärnekarriär är över, är det dags att pröva mina vingar som filmstjärna! Filmen "Jag saknar dig" spelas helt in i Piteå, och vissa delar på min skola LTU:s Institution för musik och medier.

Jag fick i alla fall, som många andra, en förfrågan om att vara statist i filmen. Och eftersom jag är en riktig linslus såväl som teaterapa ställde jag gärna upp! Det var en teaterscen som skulle spelas in i Christinaesalen, och jag skulle vara en i publiken. Naturligtivs armbågade jag mig fram till andra raden, där jag var säker på att jag skulle synas.

Jag hade med mig Sofia, Jenny och Julia som medstatister och jag höll på att kissa ner mig av skratt när alla de tre andra fick gå och ställa sig allra längst bak i salen, eftersom de ändå inte skulle synas i kameran. Gissa vem som fick sitta kvar? Moi!

Så ett litet tips, om ni vill se en film med verkligt bra skådespeleri, se då för guds skull "Jag saknar dig". Framför allt teaterscenen, det sitter en liten guldklimp bland publiken ;)



Piteå förevigas genom filmkameran!




Två av mina medstatister!


Kommentarer
Postat av: Niccan

HAHA, nä alltså nu klarar jag inte mer. Det var droppen. Hahahah!

2009-10-01 @ 23:58:13
Postat av: Julia

Haha väldigt roligt att gå upp längst upp hela tiden =P Jag hittade din blogg i alla fall!

2009-10-02 @ 01:19:49
URL: http://jhulia.bloggsida.se
Postat av: Fan

shit, kan jag får din autograf?

2009-10-08 @ 13:52:34
Postat av: Emsegumsan

Nja, jag har insett att det finns ett stort tryck på dem.. Men smakar det, så kostar det!

2009-10-09 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0