En modern ängel

Just när jag sitter och sliter som hårdast med skitboken "Till tryckfrihetens försvar" får jag ett sms. Det är från min före detta granne, men fortfarande goda vän, Sofia. Just detta sms hade ett glädjande budskap som gjorde min läsning såå mycket lättare!

"Hej världens bästa Emma! Vad sägs om att komma och bada imorgon och sen dricka lite te och äta varma mackor med kantarellstuvning? Vore mys!"


Förstår ni nu att jag i den stunden trodde att det var en ängel som knappat på sin relativt nya Nokiamobil? Ja, jag kände mig i alla fall välsignad. Tack Sofia, och svaret är Ja, tack! :)

(Vanessa, du kanske har ett fint bubbelbad, men du har bannemig ingen kantarellmacka! :P)



Här är sötnöten som gjorde min hemska pluggkväll så glad :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jag blir så rörd!

Det finns banne mig inget bättre än positiva, glädjerusande och kärleksfulla människor!

2009-10-20 @ 22:10:08
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är just därför vi passar så bra ihop! :D

2009-10-20 @ 22:42:16
Postat av: Sofia

:)

2009-10-21 @ 12:27:09
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: Vanessa

MEN jag kan åka och köpa! HA! då har jag BUBBELbad och kantarellmackor. Jisses vad jag är bra!:)

2009-10-21 @ 17:18:26
Postat av: Emma

Fast Sofia lagar dem med kärlek!

(Men jag måste medge att jag kommer att snegla på ditt bubbelbad resterande pluggtid ;))

2009-10-21 @ 17:48:30
Postat av: Jenn

Ja hon är bra snäll hon Sofia.

2009-10-23 @ 09:12:26
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0