Snobbvarning!





Det här är Vanessa. Som ni kanske ser på henne är hon en snobb. Och vad har snobbar? Snobbkar. Och jag är en hårt slitande student, som vänder och vrider på mina slantar för att få råd med ett paket nudlar.
Det enda som skänker mig glädje i dessa tider är ett varmt och skönt bad.

Jag brukar åka hem till min äkta vän Sofia eller Jenny och låna deras badkar. Men denna njutning kan inte Vanessa unna mig.

Nej, jag ska få det uppkastat i ansiktet, inkletat i håret, tatuerat i pannan att det inte är fint nog. För i hennes kretsar har man bubbelbad.

Inte nog med det, ikväll fick jag ett illasint mms från hon där, när hon låg i sitt snobbkar med en ansiktsmask som påminde om snorloskor. Då fick jag nog, nu har jag fått ett mål med mitt liv!


Jag ska gifta mig snuskigt rikt och köpa upp hela Pite havsbad! Jag tänker inte nöja mig med en sketen brinnande hundbajspåse utanför dörren, Nej, jag ska fylla ditt, då gamla och rynkiga badkar, med det värsta du kan tänka dig. Och , Bajsnessa, kommer du att inse att det kanske inte var någon vidare bra idé att hoppa på en nu försvarslös student, som längtar efter hämndens ljuva stund!


Kommentarer
Postat av: Vanessas fanclub

Hahahahaaaaaaaaaaa jag är KUNG! Gud vad det svider i dig att se mig i mitt bubbelbad. Jag kan på riktigt säga att jag är sjukt nöjd över min idé, jag sjönk ner...i mitt heta bubbelbad..och plötsligt hörde jag ett återkommande namn i mitt huvud "emma...emma...emma..." JA, JAG MÅSTE KROSSA EMMA! så föddes idén till den vackra bild du fick. ingen är så bra som mig. Mästarinna of all bubblebaths!

2009-10-04 @ 22:42:54
Postat av: Vanessa, igen

Du Emma, du har inte tänkt på att jag OCKSÅ är en fattig student? Men ändå lyckas jag ha bubbelbad. Hur kommer det sig? jaaa..kanske för att jag är bäst? ja. så är det. Ville bara tillägga det.

2009-10-04 @ 22:45:52
Postat av: Trumvirvel....Vanessa!

Kan inte riktigt sluta kommentera. Jag är för bra för att sluta. Kom på en till briljant idé jag vill dela med mig. Från och med nu, ska du få en bild på mig i mitt bubbelbad VARJE JÄVLA GÅNG JAG BADAR! gaaaaaaaaahahahahhahahha!!!

2009-10-04 @ 22:51:41
Postat av: Emsegumsan

Du vet Vanessa, att jag fick MVG i både psykologi A och B. Så här kommer min analys av dig och ditt ofullkomliga liv:



Du kände att du ville krossa mig för att jag konstant nästlar in mig i ditt huvud. Det enda du kunde se framför dig var mig på andra sidan det ångande badet. Du såg mig springa i slow motion i röd baddräkt mot bubblorna.

Undermedvetet skickade du en invit till mig, i stil med "Emma, jag ligger här i badet, inatt är jag din!"



Sen hela grejen med "pappa betalar min ´lycka´", du blir inte lyckligare av saker, Vanessa. När alla pengar är borta, och vattnet stängs av, då kommer inte ditt high-techbad värma speciellt mycket! Så min slutsats är; ge vadet till mig, så blir du lyckligare!

2009-10-04 @ 22:53:49
Postat av: Emmas superstalkerfanclub

Vi är Emmas fanclub, och vi vill att du ger fan i henne! Ger du inte henne badet så kommer vi kasta ägg på hela din familj!



Emma forever!

2009-10-04 @ 22:54:55
Postat av: Vanessas andra fanclub

Emma suger! tihii

2009-10-04 @ 23:01:16
Postat av: Emma for president!

Vanessa har satt sin sista potatis! Ägg på ingång!

2009-10-04 @ 23:02:28
Postat av: Dennis

Det osar konflikt här! Men jag menar, Emma har ju faktiskt bildbevis! Bilden på Vanessa visar en riktig snobb.

2009-10-04 @ 23:03:03
Postat av: Vi älskar Dennis!

hahahahahaha

Vanessa is going down!

2009-10-04 @ 23:05:01
Postat av: Mästarinnan of all bubblebaths

Dennis. Behöver jag säga något? nej, jag nöjer mig med att säga att jag är besviken. Riktigt, riktigt besviken. Jag trodde jag var din amoretta, så sticker du kniven i ryggen på mig på detta viset.

2009-10-05 @ 07:51:01
Postat av: Vanessa

Känns oerhört skönt att jag har en fanclub (det visste jag såklart redan). Medan Emma kan räkna sina fans på en hand, tappade jag räkningen på mina efter jag gått förbi 25 miljoner, var så jobbigt att räkna vidare...men...kör hårt Emma! Lycka till. (host)

2009-10-05 @ 07:52:52
Postat av: Emma

Jag kör på kvalitet, inte kvanitet!

Sitt du där med dina Lunarstorm-ragg a'la Bertil_58, så har jag mina Ashton Kutcher-hunkar för mig själv!

Thats gotta hurt!

2009-10-05 @ 09:06:54
Postat av: emsegumsans fanclub

Emma är helt klart bäst på dissar så hon vinner, inget tvivel om saken. (jag är ett stort fan av din sista diss emma, go, go) Alla snobbar goes down! mohaha

2009-10-05 @ 10:58:43
Postat av: emsegumsans fanclub

p.s jag har dock inte sett emmas bildbevis än. Men jag litar på henne. d.s

2009-10-05 @ 11:00:06
Postat av: Anna

Hahahaa, vad är detta..?

2009-10-05 @ 11:19:09
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Stöder Emsegumsans fanclub

hahaha, jag har en ÄKTA fanclub!!

Bildbeviset är bilden på snobben ovan, ser du hennes översittarstil!

2009-10-05 @ 11:20:45
Postat av: Lillpippin

Haha. Jag vet inte vem jag håller mest på... Ställer mig lite i mitten och pekar och skrattar åt er båda. Galningar!

2009-10-05 @ 11:33:06
Postat av: Jag är bäst!

Hörrudu, konfliktsrädd-Sandra! Nu får du allt ta och välja sida. Antingen väljer du tyrann-Vanessa eller Jag-kan-ge-dig-allt-du-önskar-Emma!

2009-10-05 @ 11:36:37
Postat av: Anna

Lugn bara lugn, den kommer nog hit snart också :)

2009-10-06 @ 18:51:15
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0