Emma in action

Oj, vad mycket som har hänt sen senaste inlägget. Det är därför jag inte skrivit på ett litet tag. Det är underligt hur allting ska hända på en gång, när man håller på att gå under i vissa torrperioder!

Men det roligaste och mest tidskrävande som hänt är vår redaktionsövning. Journalistettorna och tvåorna delade in sig i fyra olika redaktioner där ettorna var reportrar och tvåorna redigerare.

Alla tog detta på lika stort allvar, så jag har gått runt och varit mina annars goda vänners, värsta fiende och kunkurrent! Nu förstår jag varför journalister blir så cyniska och bittra med tiden :P

Vår exceptionellt intressanta tidning hette Stats-Tidningen och finns ute på nätet också www.statstidningen.wordpress.com, besök vetja!

Sen vill jag avsluta med att tycka att jag är bäst i världen. Detta eftersom jag under dessa två stressiga dagar inte bara var nyhetschef, jag var även grävande reporter, redigerare OCH fotograf! Kan man göra annat än att beundra mig?




Delar av vår redaktion, och jag tycker att det är naturligt att
nyhetschefen får lite större utrymme i bilden xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0