Äntligen fredag!

Efter att jag flyttade in i min egen lägenhet har jag märkt att jag värdesätter den lugna fredagskvällen. Det är någonting med dagen som gör att man bara blir glad. (Det kanske beror på att jag föddes på en fredag och vips blev den dagen speciellt rolig..) 

Det är så underbart att laga en supergod middag med ett glas rött vid sin sida, och inte skämmas över att vara förtidspensionär. Jag älskar ju också film! Jag fick med mig en massa filmer upp av pappa som jag inte hunnit kolla på än..

Funderar lite på Finding Neverland med Kate Winslet och Johnny Depp. Är det någon som vet att den är bra, eller har tips på annan fredagsunderhållning? (naturligtvis kommer det att bli idol klockan åtta, fjortisgenen sitter ju fortfarande i)

Emmas Fredagsmeny:

Ugnsbakad kycklingfilé täckt med kantarellsås, lök och champinjoner. Till det en superSallad a'la Bäckis och ett glas rött Chill out. Yummie!

Jag hoppas i alla fall att alla kommer att få en härlig fredag, oavsett om ni rumlar runt och sliter på levern eller gör som jag, njuter av livet!




Ikväll tänker jag inte göra bort mig på shell, utan stanna    
           
säkert hemma och vara en äkta livsnjutare!


Kommentarer
Postat av: Jenn

Finding Neverland är helt jävla underbar. Gråter varje gång. Den är så fin och underbar historia.

2009-10-18 @ 14:50:33
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com
Postat av: Emma

Ja, det var den verkligen!

Jag måste erkänna att både en och två tårar klämde sig ut :P

2009-10-18 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0