Älskade snö!!

Snö är vitt, fluffigt och roligt. Men framför allt är det efterlängtat! Och idag har norrlandsguden lett åt oss, gett oss vårt ansikte tillbaka genom att låta dessa små vita välsignelser signa ner från himmelen. 

 Det var Malin som tänkte på mig i den stunden och skickade iväg ett sms "Det snöar! :P". Och min kväll var gjord, jag släppte pluggångesten och tänkte, den här vintern kommer att bli bra!

Tyvärr är det för varmt för att snön ska lägga sig på marken, men jag hoppas HOPPAS att det kommer att fortsätta snöa tills kylan kommer så att hela Piteå blir skimrande vit. Tänk om jag vaknar imorgon mitt i ett vinterland! Ja, man kan inte göra mer än att hoppas! Och det är just vad jag gör!

                                                                  
Tänk om det ser ut så här när jag vaknar imorgon! :D


Kommentarer
Postat av: Jenn

Roligt att snön kom precis när jag hämtad ut mina vinter skor.

2009-10-19 @ 21:52:43
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com
Postat av: Emma

Ja, ibland har man tur! :)

2009-10-20 @ 10:18:18
Postat av: Gustav S

Kul blogg!! Men heter det inte ett vinterland?? (av en vän av ordning, och förresten trakasserier stavas inte med ck :)

2009-10-20 @ 16:43:11
Postat av: Emma

Tack så mkt :) En liten amatörblogg!



Din kommentar svider verkligen, för jag råkar vara ordpolis! Så jag tänker kalla det för slarvfel och gå vidare med mitt liv :)

2009-10-20 @ 17:34:01
Postat av: Josse, som inte är 90:a utan 89:a!

NAE EMMA! Snö är inte okej för fem öre. Nu ska du inte få snöguden att ge oss mer av denna äckligt kalla vara som endast skapar problem för oss som inte står riktigt stadigt på jorden. JAg bara halkar och fryser om tårna på vintern. Varför bor jag inte på ett varmare ställe? En mkt bra fråga... :D haha

2009-10-22 @ 02:33:35
URL: http://shopoholicer.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha "för oss som inte står riktigt stadigt på marken?" xD Du är rolig du! :)



haha förlåt för 90:a-grejen, men av någon anledning kändes det så! Men det kan ju du använda mot mig sen när jag får min första rynka!

2009-10-22 @ 11:05:40
Postat av: Josse

HAHA! jo det pissiga är ju att jag troligtvis får den före dig om du inte är född före 7 april? I annat fall ska jag skratta tills jag kissar ner mig åt din rynka, var så säker :D haha



Jo, jag går ju ett år under er...men jag har fortfarande varit här ett extra halvår, betyder det ingenting för dig emma, va? haha jaja, jag får väl vara ung och fräsch då om det ska vara så! ;D

2009-10-23 @ 01:44:14
URL: http://shopoholicer.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, jamen det finns två i min klass som faktiskt är 90:or, så det är inte omöjligt ;)



Och du... jag ska fanimej börja använda Ultra Lift, eller vilken kräm som nu Pernilla Wahlgren babblar om. Så jag kommer att vara slät som en bäbisrumpa i ansiktet I HELA MITT LIV!

2009-10-23 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0