Vilken fest!

Uuuh...Fasiken vad jag har mått dåligt idag. Vi körde på rätt rejält igår; jag, Anna, Julia och Sandra. Vi skulle till Kalles, men fastnade hemma hos mig på förfesten. Sandra lärde oss en dryckeslek, vilken fick mig stupfull på väldigt kort tid.

Jävlar vad roligt det var. Det är inte ofta jag tycker att baksmällor då jag ligger och hulkar över en toalett hela morgonen är värd festen, men nu var den verkligen det! Absolut. Återigen har min tes bevisats: Det är kvalitet som gäller, inte kvantitet.

Jag har fått klagomål från mina grannar att vi förde ett jäkla liv igår, och det gjorde vi säkert. Trots vår blygsamma summa människor lyckades vi få igång festen rejält. Det blev Baccardidrinkar, starkcider och en hel del Minttu.

Jag var tydligen lite...snurrig igår, för när jag vaknade idag och letade efter massa grejer var de borta. Mitt puder hade jag gömt bakom hallspegeln och i min byrålåda låg en toarulle :P.

Vi gick för att äta på Max, men jag började må så dåligt att jag gick hem innan Anna och Sandra. Julia har i efterhand berättat att jag inte fick upp portdörren, så jag ringde till henne och bad henne öppna xD Jag gjorde många andra galna saker den kvällen, vilka jag inte tänker dela med mig av, men riktigt riktigt roligt var det!

Här kommer lite bilder från kvällen! Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar fjärde bilden, jävligt snygg alltså :) Och jag håller med om att det var en jäkligt bra fest - speciellt med tanke på att vi bara var fyra pers ;)

2009-11-16 @ 14:35:17
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

haha, ja ett ufo och en cp xD

2009-11-16 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0