Världens bästa pappa!


Sån är pappa - barnslig och rolig, lätt att tycka om!

Fars dag var ju i söndags, men jag hade inte tid att blogga om det då, så här kommer ett inlägg i efterskott. Dagen till ära hade jag knåpat ihop ett Fars dagkort. Jag som är en enormt dålig pysslare fick faktiskt till det ganska bra! Det tyckte pappa också :)

Innehållet i kortet bestod av internskämt blandat med mer seriösa ämnen. Det handlade bland annat om hur jag kör över pappa i bland annat Mario Kart, jag hade också lyckats skaffa autograferna från hans favoritförfattare Stephen King och Jan Guillou. Sedan handlade det naturligtvis om hur bra jag tycker att pappa är! Världens bästa pappa!


Kortet som damp ner i brevlådan i Alingsås

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul foto från en sen kräftskiva! A man got to do what a man got to do:)

Du glömde visst att skriva att Världens bästa pappa har lyckats få Världens bästa dotter!

Kram;)

2009-11-09 @ 20:09:55
Postat av: Anna

Nu förstår jag varför du har blivit så gullig Emma - du brås ju på far din (ni verkar då väldigt lika)! :)

2009-11-10 @ 09:36:54
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Pappa: Haha He sure must! Sen när slutade du hata engelska uttryck i svenska språket? Då får jag hoppas att världens bästa dotter kommer att få fina julklappar ;)



Anna: Åhå, tack för den! :) Ingen vill väl bli jämförd med sina föräldrar, men att pappa har humor kan jag inte förneka :P

2009-11-10 @ 17:11:03
Postat av: jamsen

du e söt du:)

2009-11-10 @ 23:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0