Värdig mysare!

Stillbildsfotograferig stod på schemat idag och vi hade frilansaren Nicke Johansson som gästföreläsare. Jag blev riktigt motiverad, och har absolut bestämt mig för att läsa Digital foto-kursen nästa år. Jag märker när jag fotar att jag faktiskt är bättre än jag själv tror, jag får bra kritik!

Ikväll blir det Gladiator, och jag ska inte göra något annat än att slappa. Jag har en hel del disk stående, men det får vänta tills imorgon, eftersom är jag ledig! Då ska jag plugga, städa och promenera, så ikväll ska jag med riktigt gott samvete dregla över Russel Crowe och Joaquin Phoenix ;) 


Ja, något sånt där hade jag tänkt mig dem i mitt sovrum, med mig emellan då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0