Tantsnusk!

I väntan på att Twilight ska bli ledig på bibblan, läser jag lite hederlig tantsnusk. Det är min kära kusin Jenny som fått mig att älska dessa romantiska böcker om riddare och ladies ;)
Och även om jag blir mobbad av mina vänner, som för sin image skull läser skittråkiga böcker, tänker jag fortsätta med min tantsnusk!

 

Den senaste boken köpte jag när jag var och handlade med Anna och Johan igår, Den ovilliga bruden. Seriöst, vem vill inte läsa en bok med den titeln? Om ni undrar varför jag sitter och ser drömmande ut på nästa lektion, kan ni ge er på att jag har en snygg lord i tankarna ;)

Haha, "Ett äktenskap med Merrick vore ett vågspel..." man kan ju inte annat än att älska det!


Kommentarer
Postat av: jamsen

hahaha jag läste den villga bruden först. :P

2009-11-23 @ 17:30:04
Postat av: Emma

Haha, even better ;)

2009-11-23 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0