Syskondag

Jag och Andreas bestämde oss för att ha lite syskon-quality time i Piteå. Därför åkte han upp hit och spenderade några timmar i den fisluktande staden. Vi åt god mat på Tre kronor och gick sen hem till mig och tittade på Patrik 1,5. Eftersom Andreas var bakis efter det vilda festandet igår passade det pösiga schemat honom som handen i handsken!

Som jag lovat innan kommer bilder från festen när jag snott dom från Anna, men här kommer lite från vår mysdag!



Det här är enda kortet jag fick på båda två, och vi började asgarva precis innan kortet knäpptes, så ni får stå ut med två töntar! xD



Kommentarer
Postat av: Brynte

Oj va lång han är! Är det han som hade dom jättestora skorna också, så det blev orättvist med godiset? haha.

2009-11-22 @ 16:14:15
Postat av: Julia

Vad roligt! Jag vill också att mina syskon ska komma och hälsa på. Men de är inte lika villiga att åka upp till "kalla" Norrland

2009-11-22 @ 16:20:27
URL: http://jhulia.bloggsida.se
Postat av: Emma

Japp the one and only ;) Till de som undrar vad fan vi snackar om så firar vi Nikolaus den 6 december, en tysk tradition där man ställer upp skon i fönstret så finns det godis där när man vaknar. Eftersom hans skor var mycket större än mina trodde jag alltid att han fick mer än mig xD



Du får locka hit dem med pulkaåkning då! ;)

2009-11-22 @ 16:31:04
Postat av: Vanessa

Varför firar ni en tysk tradition? är det nåt du inte berättat? halvtyskan emma?

2009-11-22 @ 17:01:42
Postat av: Emma

Fjärdedelstyskan Emma, om jag får be! Det är farmor som var tysk. Vi firar också Bonten teller; på julaftons morgon får vi en skitstor speciell tallrik proppad med godis! Jag gillar tyska traditioner ;)

2009-11-22 @ 17:29:39
Postat av: Andreas

Ja, det är ju som man säger: stora skor, mycket godis :P

2009-11-24 @ 12:10:18
Postat av: Emma

Haha, så sant som det är sagt! Vi alla kan inte ha sån tur xD

2009-11-24 @ 12:12:24
Postat av: Andreas

Nej, de som inte har sån tur får köpa dyra bilar för att förlänga sin... godishylla. Ahlgrens bilar, i.e.

2009-11-24 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0