Spontanbio

Jag och Brynte hade precis lämnat biblioteket med brandlarmet tjutande i öronen. Vi styrde våra steg mot ICA Kvantum för lite matshopping och gick förbi bion. Av ren nyfikenhet gick vi in för att kolla vilka filmer som gick just nu. Då fick vi veta att 2012, som båda två ville se, precis startat.

Så vi struntade i Kvantum och satte oss bekvämt tillrätta i en biofåtölj istället. Vi missade lite i början, men det var säkert inget viktigt. Jag ska inte säga något om biobesöket i sig, för sällskapet var lika trevligt som Läkerolasken jag hade i knät. Men filmen sög.

Visst att det var häftiga effekter och att det såg väldigt äkta ut, men det var för mycket! Det hände saker konstant i två och en halv timma, och inte på ett positivt sätt. Man blev lixom avdankad på all action och reagerade inte när Indien blev översvämmat... Så det var med en suck av lättnad jag ställde mig upp på mina knakande ben och med en rumpa som kändes som en enda stor träplanka.

Nu ska jag kompensera den kassa filmen med ett avsnitt av Prison break, grym serie, och sen sussa sött hela natten!

Filmen som bjöd på alldeles för mycket action!


Kommentarer
Postat av: Brynte

Haha, jag trodde först du dissade mitt sällskap din jävel! Då skulle du få bli en kämpande modell ikväll, men det kanske inte var så det var.



Kunde inte lägga ifrån mig boken igår! Vaknade aptidigt idag och läste klart den. Haha. GALET!

2009-12-01 @ 10:51:48
Postat av: Emma

HAHA! Till alla som undrar - det är positivt att vara lika trevlig som Läkerolasken!

2009-12-01 @ 13:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0