Så onödigt...

Det var riktigt svårt att kliva upp i morse... Jag hade kunnat döda för att få ligga kvar och snooza i några timmar till. Det gjorde jag ju förstås inte, utan jag kämpade mig upp och duschade och fixade frukost. Jag var vid gott mod när jag och Malin åkte mot skolan i hennes svarta volvo.

Vi sjöng med i Lisa Ekdahls vem vet för full hals. Men det konstiga var att klassrummet var tomt när klockan var fem i nio. Jag ringde till Vanessa som berättade att vi inte började förrän klockan elva och att vi fått mail om det. Eller ja, alla utom jag!

Riktigt jävla irriterande att vara den enda som inte får mail om sånt, Malin hade inte kollat sin mail på morgonen, det har inte snoozande människor tid till. Imorgon är jag ledig, och då blir det synd om den väckarklocka som vågar ringa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0