Remember, remember the fifth of november

Efter att med Sofia och Simon som middagspartners ätit en strålande middag på Tre kronor traskade vi hem till mig och satte på en film (hehe, roligt Simon...). Det blev V for Vendetta som paret tagit med sig eftersom de visste att jag velat se den ett tag. Och den var lika strålande som passande, eftersom den utspelar sig på just den 5 november, idag!

Gåshud genom hela filmen och en massa roligt snack efteråt fick mina buttra moln att skingras. När jag följt med dem en (väldigt) kort bit mot Ankars, gick jag hem igen och pysslade lite inför imorgon. Och nu ska jag laga en god kycklingwok att ha med mig till skolan imorgon och diska upp efter vår filmkväll. Så duktig jag har blivit!
Ha en superbra kväll alla, så hoppas jag att vi ses snart :)


Föremålet för min gåshud


Kommentarer
Postat av: jamsen

du börjar bli riktigt vuxen-duktig;)

2009-11-07 @ 14:37:31
Postat av: Emma

Något jag aldrig trodde skulle bli möjligt! Det finns kanske hopp för mig med? ;)

2009-11-07 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0