Partaj!

Nu har jag precis kommit hem från Luleå! Bror min var uppe med några kompisar på Göteborgs universitet och gjorde massa galna saker med LTU:s elever. Jag och mitt härliga gäng bestämde oss för att dra upp till dom och partaja vi med!

Och det gjorde vi rätt i, det var inte bara roligt att träffa brorsan, utan hans vänner var också dundersköna. Trots att vi inte klarade av att dricka i deras hastighet (de hade även hållt på tre dagar i rad!), hade vi superskoj!

Förfesten var klart roligast, vilket den brukar vara. Vi körde ölspelet och Andreas drog en massa vitsar och Din-mammaskämt (det ligger väl i släkten...:P) Men jag måste medge, att även om kåren i Luleå, STUK, är större än vår, är det nog mer drag i Piteå! Bilder har jag tyvärr inte, jag vågade inte ta med mig kameran, men jag ska sno från Anna så småningom, så kommer de hit!

Ikväll blir det New Moon med Johan och Anna, det ska bli superdundertrevligt! :)

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Emma Emma Emma...ska man gå ut i Luleå så går man INTE på Kåren! trodde jag försökt förklara det för dig. I piteå kanske man gör det, för att det inte finns något annat. Men i Luleå är det faktiskt nattklubbarna i stan som folket går till, inte nån jävla kår.....ååååååå känner att jag måste ta tag i det här. Måste helt enkelt följa med er ut nästa gång och ta er till rätt ställen!

2009-11-21 @ 17:10:16
Postat av: Emma

Det där tar jag som ett löfte Vanessa ;) Och det ska jag se till att du håller!

2009-11-21 @ 17:15:11
Postat av: Vanessa

Oh maaan....//kvinnan som kanske sa för mycket ;P

2009-11-21 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0