Ny läsning!

Jag läste ut min bok igår, och var riktigt intresserad av Twilightböckerna. Tyvärr var den utlånad och Sandra kunde inte hitta den hemma hos sig i Bygdeträsk. Därför fick jag leta efter annan mysläsning!

Det blev inget maraton idag, varken med DH eller SATC, utan det blev en jäkla mssa promenerande. Först var jag och storhandlade med Sandra på Kvantum, vilket inte bara tränade mina stenhårda benmuskler, utan även mina otroligt uppumpade biceps.

Efter att jag gjort den mest lyckade smoothiesen ever med jordgubb, banan, hallon och blåbär, promenerade jag femkilometaren på Gris med Brynte. Även om det blev en hel del flås i backarna bestämde vi oss för att fortsätta.

Så vi gick hem till Sandra för att hämta upp en grej, sen gick vi och postade den. Vi avslutade med biblioteket och jag släpade mig hemåt i det iskalla regnet utan vantar! Men jag är nöjd med min insats idag, jag måste ha gått runt en mil!


Det blev en gammal goding på bibblan :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har för mig att den där är riktigt sorglig! Har alla twilightböcker här om du vill låna! Bara att säga till min vän! :D

2009-11-26 @ 23:34:56
URL: http://shopoholicer.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det är den verkligen! Ååh, har du?? Jag skulle älska dig (mer!) om jag fick låna dem! :D

2009-11-27 @ 16:49:57
Postat av: Andreas

Och du som inte ville läsa the Lost World för att du inte ville sträckläsa en bok. Hur lång tid tog den här? En vecka? :P

2009-12-01 @ 18:16:34
Postat av: Emma

Jag läste faktiskt ut den på en och en halv dag! Jag är inne på den fjärde boken i serien, av sju! Det jag menade var att ska jag läsa en så komplicerad bok som The lost world vill jag känna att jag har tid att bara läsa. Nu läser jag med konstant dåligt samvete för skolan!

2009-12-02 @ 00:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0