Myspys

Efter en lång dag i skolan med videoredigering (8 timmar!), var jag värd att ha det lite mysigt med mina vänner. Jag, Sandra och Anna lagade fajitas (eller fa-skit-as, som Anna säger). Gud vad gott det var! Vi hade också bunkrat upp med godis från kioskpiraten och tillsammans med Annas stora kärlek, chips med dip, hade vi det suveränt!

Hennes andra kärlek, Johan, kom lite senare och kikade på idol med oss! Han är en riktigt rolig prick :) I alla fall hade vi det myspys, nu blir det disk och sedan krypa ner i säng, partykväll imorgon, yihaa ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart han är rolig, jag omger mig ju bara med roliga människor - som du t.ex. ;)

2009-11-15 @ 12:24:49
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0