Maratonsugen!

Nej, jag vill inte springa Stockholm maraton, eller riktiga maraton heller för den delen. Utan jag vill ha ett filmmaraton! Jag har tvättat och städat sedan 09:30 i morse. Jag har diskat allt som går att diska, så här finns inte en enda smutsig tallrik att hitta. 

Jag har bara lite beslutsångest. Ska jag välja Desperate housewives eller Sex and the city? Jag har ju lite tid på mig att bestämma mig, för innan mitt slapparmaraton kör igång ska jag storhandla, promenera på Gris och röja ännu lite till hemma!

Jag trycker för tillfället undan allt som har med plugg att göra, jag fixar det imorgon. Jag behöver en sådan här dag idag!

Hjälp mig lite med min beslutsångest, vad är bäst?

 


Kommentarer
Postat av: Brynte

Jag har gjort en upptäckt till dig. Din nuvarande förälskelse är ju för sjutton bara sjutton år. (Höhö.) Hur går det ihop tycker du? Är det kanske så att din hårda yta utåt med äldre karlar bara är precis det, en yta? ;)

Känner att jag har nått stort på g här alltså.

2009-11-25 @ 15:41:36
URL: http://lillpippin.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är ledsen Sandra, men du är inte den första att anmärka på detta! Äh, han ser ut som en 40+are, så det spelar ingen roll ;) Ålder är bara en siffra!

2009-11-25 @ 16:11:57
Postat av: jamsen

sex and the city e bättre ju:)

2009-11-29 @ 20:16:47
Postat av: Emma

Jag kan faktiskt inte välja.. Står helt lika för mig ;)

2009-11-30 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0