Invalid to be!

Nu har jag äntligen fått tummen ur och tagit den jäkla vaccinsprutan som får en att må skit i några dagar. Jag var supernervös för att sprutan skulle göra ont, vilket den gjorde! Jag satt och blundade hela tiden och höll snälla Brynte i handen.

Jag härdade ut och mår bra just nu. Men det känns som att jag har svalt en tickande bomb som strax ska sprängas i armen, av vad jag hört av andra försökskaniner...
Så om ni inte hör av mig på några dagar beror det inte på att jag skiter i er, utan för att min arm är förlamad. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Gustav Svensson

Bra jobbat! Om du mot förmodan skulle ha ett tryne i nian imorgon så har du fått fel vaccin, och då tycker jag att du skall sätta lite knorr på tillvaron:)

2009-11-04 @ 19:11:36
Postat av: Emma

haha, där fick du till det du ;)

Om jag har det ska jag bannemig "grisa" ner "svinen" på vårdcentralen! xD

2009-11-04 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0