Fulladdat!

Pling! Nu är batterierna fulladdade. Jag behövde nog bara gråta ut, vilket jag gjorde till Vingar av glas, så fin! :) I alla fall hade jag och Sandra det supermysigt, vi tittade på Heartbreak hotel och skrattade rösten ur oss! "Han är kort för att han står nedanför dig i trappen!". "Om vi ramlar kanske de följer med oss hem!". Underbar film!

Men nu blir det läggdags, i natt ska jag bannemig få mina åtta välbehövda timmar! Ha det så bra nu allihop, natti natti!

Filmen som resulterade i en hel del bullrande asflabb, som säkert fick grannen att tro att det var jordbävning på gång!


Kommentarer
Postat av: Brynte

Åååh. Jag önskar att jag också fick se film. Jäkla pissfoto! Men snart är det över.



Ska vi snart gå och hulka livet ur oss till den där filmen du vet? Buhu.

2009-11-19 @ 00:01:53
URL: http://lillpippin.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, klart att vi ska! Men den har inte kommit ut än va? Vi får hålla utkik efter den!

2009-11-19 @ 15:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0