Fixardag!

Nu har jag ingen skola förrän på fredag. Inte heller har jag en massa uppgifter att göra, och detta ska jag ta vara på! Idag har jag redan hunnit storstäda lägenheten. Jag har rensat bland gamla papper, slängt onödiga saker och utrotat varenda dammråtta som haft oturen att korsa min väg.

Om en stund ska jag och Julia knalla ner till biblioteket, jag har verkligen längtat efter en bra bok! Jag ska se om Stephen Kings Benrangel finns. Jag har redan läst den en gång, och kommer säkerligen få lika många mardrömmar den här gången. Men det är det värt! Har ni några bra boktips att dela med er av? Vill gärna plöja igenom nya böcker, jag älskar att läsa!

Sen blir det att storhandla på Kvantum, och fylla på skafferiet med GI-mat. Men inte nog med det, jag ska avsluta dagen med att Grisa med Sandra, vi ska ta 5-kilometaren idag! :D

Sådär, nu fick ni en liten uppdatering av min dag, hoppas ni blev inspirerade att vara lika duktiga som jag! ;)


Kommentarer
Postat av: jamsen

haha vad äter du nför bröd nuförtiden då?:P (med tanke på GI)

2009-11-03 @ 12:10:52
Postat av: Emma

Nu är jag inne i min rivstart och ska inte äta bröd på två veckor till, men sen blir det fullkornsbröd, fullkornspasta, råris, sötpotatis, ja du fattar!



Funderar du också på att bli Gi-fierad?

2009-11-03 @ 12:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0