Emmas nya värld!

Jag har alltid älskat att läsa! Men på något sätt tar jag mig aldrig tiden till att göra det (och då menar jag inte att läsa i sängen innan läggdags, för det tar mindre än fem minuter innan jag snarkar med boken på magen.) Därför har jag nu bestämt mig för att med svärdet i högsta hugg bana väg för böckernas värld!

Jag älskar Stephen Kings böcker. Även fast jag blir livrädd (jag är seriös med att jag inte kunde sova inatt efter att ha läst de 60 första sidorna i Benrangel), kan jag inte sluta läsa! Därför har jag gjort en bibliotekslista där jag ska plöja igenom Kings alla böcker jag inte läst än.

Efter det är planen att kasta mig in i Twilightböckerna, som jag hört så mycket gott om. Jag har ännu inte läst Sagan om ringen, jag skulle också vilja läsa om Harry Potter, Shogun och böckerna av Jean M Auel med Grottbjörnens folk som första bok.

Jag är faktiskt en riktig bokfantast (utan att för det ha runda glasögon, mittbena och byxorna upp till hakan). Så nu kommer ni inte att se mitt tryne i stan på länge, det kommer finnas begravt i Kings gastkramande skräckromaner!!


Boken som orsakar sömnlösa nätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0