Spelgänget!

Jag vet att jag är jättesent ute när jag bloggar om i lördags, men det har varit en himla massa i skolan just nu, så jag har inte orkat. Riktigt skoj med de nya kurserna, men jag ramlar i säng när jag kommer hem.

I alla fall var det riktigt skoj på spelkvällen. Det var jag, Anna, Dennis och Julia. Vi prövade ett nytt spel: På minuten, vilket var superkul! Man ska skriva fem ämnen var, och sen prata i en minut om ämnet. Om man tvekar/stakar sig eller upprepar sig får någon avbryta och ta över. Personen som pratar minuten ut får poäng! Snor man ämnen får man också poäng!

Ni kan ju försöka gissa er till vem som vann! För er som inte kan räkna ut den enkla ekvationen: Jag vann med hästlängder! Jag måste dock erkänna att jag bara kom trea på TP... Får väl skylla på dåligt formulerade frågor xD
Jag ska lägga upp ämnena vi skrev, så att ni alla kan testa spelet. Det rekommenderar jag starkt!

* Om när jag spelade bort min mamma på tärning och vann tillbaka henne genom list.
* När jag fick svininfluensa och en knorr växte ut
* Så blev jag av med jobbet och bor nu därför på gatan
* Så tappade tomten sin framtand
* Därför sålde jag min själ till djävulen
* När jag föreslog en trekant med mina lärare
* När jag kom med i idol genom att sjunga "Boten Anna"
* Så fick jag jobbet som skoputsare
* Om när jag söp självaste Obama under bordet
* Så fick jag min katt att bita av sig örat
* Så blev jag Paris Hiltons nya BFF
* Hur jag förstörde Anna Ankas äktenskap
* Därför misshandlade jag min mormor
* Så träffade jag min bästa vän, kaninen Roger
* Så skyddar jag mitt hus från utomjordingar
* Om när jag gifte mig med en Elvis-look a like i Vegas
* Hur jag på den hårda vägen fick lära mig att tvärflöjt inte har någon plats på hårdrocksscenen
* Så kom jag på att jag var Donald Trumps arvtagare
* Därför får jag rysningar när jag hör "Boten Anna"
* Om hur jag fick till det med min granne Bengt 68

Deltagare:


Spel:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0