Bildbevis

Trots att jag var superstressad och 45 minuter efter i min tidsplan, var förfesten hemma hos Jenny riktigt skoj. Vi hade kläder, frisyrer och samtalsämnen som påminde om Sex and the city. Vi hade boob-show och mannekänguppvisning.

Jag och Sofia pratade en hel del om allt mellan himmel och jord, naturligtvis i en dryckeslek ;) I vilket fall som helst så började vi traska mot Kalles vid halv tolv. Jag överdriver inte när jag säger att kön in till Kalles troligtvis aldrig varit längre.

Vi tyckte inte att det var värt att stå i kön för att sedan kunna vara där inne i max en halvtimme, så vi körde på en tidig efterfest hos Sofia och Simon. Vi spelade Så det kan låta och sjöng karaoke. Eller, jag låg mest och sov under den tiden, men de andra gjorde det!

Även om kvällen inte blev som vi väntat hade vi alla skitkul, som vanligt!

Här får ni bildbevis!



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Men herregud, jag hoppas inte kissen skulle me på krogen!

2009-11-29 @ 19:11:12
Postat av: Emma

Vilken förolämpning, tror du att jag är helt dum i huvvet??

Nej, detta var på väg hem till Sofia och Simon, på Ankars!

2009-11-29 @ 23:38:09
Postat av: Vanessa

Som jag sa, framöver ska jag starta alla inlägg med "DETTA ÄR ETT SKÄMT! AGGRESIVA SVAR UNDANBEDES" haha :):):) :) :) :)

2009-11-30 @ 11:36:25
Postat av: Emma

Ja, men du måste ju lära dig att använda smileys, för guds skull! Jag antog att du är superseriös med allt som har med katter att göra!

2009-11-30 @ 11:45:38
Postat av: Vanessa

Ja jag har förstått att du kräver smileys för att du ska förstå ironi. Lite Lunarstorm över det hela men okej. Det var därför jag saftade på med SEX st i förra inlägget. :) :) :) :) :) :) :)

2009-11-30 @ 19:20:56
Postat av: Emma

Tönt! Jag ska aldrig mer slösa en enda smiley på dig! Det du!

2009-11-30 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0