Dagen är räddad!

Nu är räddningen nära! Jag ska äntligen slippa vara en bitter tant och istället få gott sällskap av mina kära vänner Sofia och Simon :) Vi ska äta massa gott och mysa och kanske sätta på en film! Vilket humör jag än är på nu blir det superbra efteråt! :D

Och som om den lyckan inte är nog, så har snön äntligen besökt Piteå på riktigt! Nu lägger det sig faktiskt! Jag var ute med Anna på första vinterpromenaden, och resultatet av den trevliga stunden ser ni här under! :) Vilken kväll det verkar bli!


Det är så vackert när det faller kristaller från himlen!


Jag passade på att smycka Malins bil!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Emma! Har du läst aftonbladet? "Här är världens roligaste skämt" av 16000 deltagare vann Jörgen Jönsson från Sjöbo. VadFAAN Emma? Hur kan du ha missat detta? trodde jag skulle se dig på förstaplatsen:P

2009-11-05 @ 17:54:14
Postat av: Emma

OMG!! Hur har jag kunnat missa detta... Jag tror att aftonbladet har fuskat och att de medvetet hållit mig borta från tävlingen! Jag är ju faktiskt skrämmande rolig!

2009-11-05 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0