Dag ett

Imorgon ska bannemig bli min sista dag ett! Jag ska börja gå på GI, South beach-dieten, och ska vara inne i fas ett i två veckors tid. Alltså inga kolhydrater över huvud taget. Jag har försökt göra detta åtskilliga gånger, men likt förbannat åkt dit på dag tre eller dag fyra.

Efter att ha hånats i skolan för min svaga karaktär ska jag få min revansch och klara fjorton dagar! Enda undantaget är alkohol, jag är ju faktiskt en hårt pluggande student ;) Jag vill utfärda en varning till alla er som snaskar på chokladkakor eller bullar, håll er borta från mig för fan, för jag ska hålla min fjortondagarsdiet!

Jag har funderat på att anlita någon slags godisvakt, som kan hålla borta illasinnade människor från mig, men min spargris är på tok för liten. Jag får istället gymma upp min självkaraktär (good luck!). Mitt farväl till onyttigheter tar jag med söndagsfikat, det är min tur att ha idag, och det blir chokladbiskvier!

Kommentarer
Postat av: Brynte

Jag kan vara dina godisvakt om du vill. Inte precis så att jag kommer att trycka upp nått i ansiktet på dig då det mesta är äckligt ;)



Just say till så ska jag lova att ge dig så dåligt samvete för att du ens tänkt tanken p åatt stoppa nått icke-dietanpassat i munnen.

2009-11-22 @ 16:13:18
Postat av: Emma

Det är bra, tack Brynte! Jag ska ringa till dig och gråta varje gång det luktar nybakat i trapphuset ;)

2009-11-22 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0