Bomben har exploderat!

Ajajaj... Alla som känner mig vet att jag kan vara den ynkligaste människa som någonsin vandrat på denna jord. Jag har med snyftningar mottagit alla "Hur mår du gumman?!"-sms, och på något sätt är smärtan värd den omtanken!

Jag hittade en superrolig bild om den överdrivna(?) influensaskräcken. (Jag kan egentligen inte säga så mycket om den, eftersom jag var fjantig nog att ta sprutan).
Jag tycker att den talar för sig själv, och jag skrattade i minst en kvart åt den! Har jag nått mitt lågmärke för humor eller är den riktigt jävla rolig?


HAHAHA!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vilken fin komplimang, den ska jag sätta som nr 1 på min komplimangslista ;)

2009-11-05 @ 13:04:43
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

haha ja, men det kändes lite så! Men jag måste erkänna att jag har en liten crush för Gunther ;)

2009-11-05 @ 14:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0