Bildjournalistik i TV!

Så heter kursen jag startade idag. Den verkar riktigt rolig, vi ska arbeta med rörlig bild på ett konstnärligt sätt! Min första uppgift blir att filma något som blir till! Jag har en rätt bra idé som jag måste klura lite på, om den går att genomföra. Annars, har ni några bra tips?
Bengt Stenvall från TV4 i Stockholm föreläste för oss, vilket var intressant. En riktigt lång dag, men faktiskt rätt givande!

Jag har fått stränga order från en av mina hängiva läsare/beundrare att skriva fler inlägg, helst tre per dag!
Jag tänker definitivt försöka skriva något varje dag i alla fall, men tre per dag funkar inte, då blir det tråkiga inlägg om klädval och annat tråkigt.
Så för eran skull blir det i måttliga mängder! Men mina, förhoppningsvis, dagliga uppdateringar kommer att vara så intressanta att ni riskerar att göra i brallan!

Innan jag önskar alla en skön måndagkväll måste jag tillägga att Alingsås nämndes i Dansbandskampen! Mäktigt!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Wohoooo mer inlägg!

2009-11-02 @ 17:49:37
Postat av: Sailor D

Du borde skriva mer om din vän Dennis.

2009-11-03 @ 00:27:08
Postat av: Emma

Lagar du en lyxmiddag till mig, Dennis, lovar jag att skriva mer om dig!

2009-11-03 @ 10:37:46
Postat av: jamsen

haha det var en stor löpsedel om emil esborn i tidningen om att han misstänktes ha svininfluensan haha. sjukt kul. vilket han inte hade:P



2009-11-03 @ 12:08:36
Postat av: Emma

haha ja, Emelie berättade om det. Så fjantigt uppblåst! Det är säkert jättehemskt att få den, att ligga med 40 graders feber, men GP borde faktiskt ha vettigare saker att skriva om, än en falsk varningssignal...



Har du eller ska du vaccinera dig?

2009-11-03 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0