A walk of remember

Jag fick ett plötsligt infall och plockade fram min supergamla MP3-spelare. Jag blev riktigt nostalgisk när jag låg i sängen i går kväll och lyssnade. Det finns ingenting som bevarar minnen så bra som musik. Framför allt för mig, som kan lyssna på en låt på repeat i ett halvår. Minst.

 

I alla fall bidrog varenda låt till att minnas vem jag var hemma i Alingsås, både för fem år sen och alldeles innan jag flyttade upp hit.  Jag är beredd att dela med mig en bit av min historia till er, genom att lägga upp min låtlista, en del nyare och en del äldre låtar. Även om jag nu har en skitbra snygg Ipod, blir det MP3-lyssnande på promenaden idag!

A point of view - Takida
Apologize - One republic 
Beautiful girl - Sean Kingston

Big girls don't cry - Fergie
Broken - Takida

Cupids chokehold - Gym class heroes

Fula gubbar - Magnus Uggla

Girls just wanna have fun - Cyndi Lauper
I don't feel like dancing - Scissor sisters
I love to love - Tina Charles
I wanna dance with somebody - Fat man scoop feat. Lumidee & Goleo
I will love again - Lara Fabian
If loving you is wrong I don't wanna be right - Glen Washington
Jerusalem - Matisyahu
Miracle - Cascada
No one - Alicia Keys
Oh father  - Linda Sundblad
Red dirt road - Brooks & Dunn
Relax - Mika
Remember when - Alan Jackson
Smack that - Akon & Eminem
U and ur hand - Pink
Värsta schlagern - Marcoolio & Linda Bengtzing
Where did our love go - The Supremes
You belong to me - Jason Wade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0