Vitsbehov!

aaah, nu är jag riktigt arg/ledsen/frustrerad/uppgiven. Jag filmade igår till inslaget "hot", vilket tog en bra stund. Men vad händer när jag sätter mig för att redigera? Skiten funkar inte.. Det är något fel på bandet, vilket inte ens tv-läraren kan göra något åt. Så det var bara att bita i det sura äpplet och traska hemåt och fundera på nya idéer.

Jag har dock bestämt mig för att följa min ursprungliga idé - filma på kyrkogården. Brynte är guld värd som ställer upp IGEN efter en hel del omtagningar av olika inslag. Bara så du vet B, så kan du fråga mig när du vill om du behöver en skådespelare! (Vem vet, jag kanske har oanade talanger?^^)

Men inte nog med att jag måste filma "hot" ikväll, jag måste även filma "känsla" också, vilket André är schysst nog att ställa upp på. Vad vore jag utan mina vänner?

Jag hade tänkt köra en "Emma vitsar" bara för att få upp mitt humör, men det står helt still i den skämtsamma delen av hjärnan. Jag tror att min aggressivitet blockar. Men jag lovar att så fort jag får tag på min humor igen ska jag minsann vitsa ordentligt här på bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, jag tycker synd om dig vännen. Lycka till med filmandet nu :)

2009-12-14 @ 22:36:12
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Brynte

Det är så pissigt att det förstördes. Även om du inte kunnat använda det där i kursen så hade du nog fått till den snyggaste festfilmen nånsin.



Speciellt dans-scenerna ;) Hihi!

2009-12-14 @ 23:02:21
Postat av: Emma

Tack Anna! Nu kändes det genast lite lättare att filma! :)



Jag tittade ju på dansscenerna i kameran, och de gick inte av för hackor! Det såg bara nästan ut som att du bajsat på dig! xD

2009-12-14 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0