Tröttis

Lite smårörigt brukar det vara hos de flesta stundenter, som vanligtvis inte älskar att diska. Men nu ser min lägenhet verkligen ut som ett bombnedslag. Jag borde ta tag i det ikväll, eftersom jag ska ha hit sju stycken julbakssugna gäster imorgon.

Men saken är den att jag är utmattad. Jag kunde inte somna förrän 02:30 i natt och jag gick upp 07:00... Jag har haft lektion till 17:00 och varit på en, dock rolig, fotoutställning.

 

Det är superfotograferna Anna, dubbelSandra, Angelica och Tina, som var mina favoritfotografer. Och eftersom jag var motiv för Bryntes foton, ville jag vara först på plats. Så för er som såg hennes bilder, och tyckte att modellen var något alldeles extra, kan ni vända er till fotografen, och eventuellt få ett telefonnummer ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0