Julbak!

Jenny Ölunds julskiva gick på högvarv när jag och sju av mina fntatstiska vänner slog oss ner för att julbaka! Brynte var The knäckmaster och gjorde dem alldeles perfekta! Jag själv satt och pysslade med mandelmassa och nougat. Jag försökte mig på lite pepparkaksbak, men jag blev så hånad av de andra att jag snabbt lade ner det!

 

Simon, Sofia, Sandra och Anna stod för pepparkakorna, och de gjorde ett alldeles lysande arbete! André och Julia var lite allt i allo ^^. När vårt slit sedan resulterat i fulla skålar satte vi oss ned med glögg för att njuta av läckerheterna. Naturligtvis stod Sunes jul på schemat!

 

I vilket fall som helst väldigt mysigt! Här kommer lite bilder, enjoy ;)


Tomtemor herself!


Julle rullar för fulla muggar!

Vi hade en rockare med oss i gänget!

Sofia "Mustafa" Kervefelt

Knäckmaster aka vimmelfotograf

Sandra gjorde nästan lika snygga pepparkakor som jag ;)

Simon offrade sig för gänget - provsmakade, men överlevde.

Min (till höger) har ju lite mer personlighet än den klonade perfekta stjärnan..

Annas... ja, ni kan nog lista ut vad hon försökte efterlikna..

En av mina massproducerade mandelmassa- och nougatgodisar.

Lite solbrända gubbar :P

Belöning för mödan!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vaddå nästa lika snygga? Jag ägde dig gumman ;)

2009-12-12 @ 12:55:29
Postat av: Emma

haha, keep on dreaming bitch!

2009-12-12 @ 17:47:34
Postat av: Sofia

Weeeey! Tack för en fantastisk kväll! Skåda lika fina bilder på sofiakervefelt.blogg.se ;)

2009-12-13 @ 12:55:58
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0